loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1675 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (2)
آزاده نامداری، مجری تلویزیون با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش با همسر سابق اش فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون و سینما پرده برداشت.
 
 

 پارسینه: آزاده نامداری، مجری تلویزیون با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش با همسر سابق اش فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون و سینما پرده برداشت. در مقابل این اتفاق سکوت کرده و شما را به خواندن متنی که آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینشتاگرام نوشته بود، دعوت می‌کنیم:

 
"متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد...این عکس مستنده. و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن... امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،و هزار اتفاق تلخ دیگه...من الان سرپام، خوبم. زندگی میکنم، درس میدم،، کار میکنم و دوباره زنده شدم.. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،، به تایید دوستانش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی،، میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت میکنم بخدا..و خوشحالم که دیگه نمیبینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم...والسلام"

فرزاد حسنی، آزاده نامداری را کتک زده! +عکس

آزاده نامداری، مجری تلویزیون با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش با همسر سابق اش فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون و سینما پرده برداشت.
 
 

 پارسینه: آزاده نامداری، مجری تلویزیون با به اشتراک گذاشتن عکسی تلخ و دردناک از آثار شدید ضرب و شتم روی صورت و چشم خود، از اتفاقاتی غیرقابل باور مربوط به زندگی گذشته اش با همسر سابق اش فرزاد حسنی، مجری و بازیگر تلویزیون و سینما پرده برداشت. در مقابل این اتفاق سکوت کرده و شما را به خواندن متنی که آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینشتاگرام نوشته بود، دعوت می‌کنیم:

 
"متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد...این عکس مستنده. و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن... امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،و هزار اتفاق تلخ دیگه...من الان سرپام، خوبم. زندگی میکنم، درس میدم،، کار میکنم و دوباره زنده شدم.. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،، به تایید دوستانش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی،، میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت میکنم بخدا..و خوشحالم که دیگه نمیبینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم...والسلام"

فرزاد حسنی، آزاده نامداری را کتک زده! +عکس

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین جهانبخش در تاریخ 1394/02/07 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

متاسفم از این اتفاق ولی با کمال احترام نسبت به هردو این عزیزان به نظر بنده قضاوت در خصوص دعوای خانوادگی بسیار دشوار است و آدم نمیداند بین انها چه گذشته , دیگر اینکه بشر جایز و الخطاست , ولی بهتر این بود که اگر مشکل واقعی بین انها وجود داشت بزرگترهای فامیل حل میکردند , ادم یا میتواند زندگی کند و یا خیر ولی اینکه بخواهند دامنه فعالیتهای کاری یکدیگر را خدشه دار کنند کار درستی نیست , بنده آرزوی تندرستی و سلامتی هردو آنها را دارم , دیگر اینکه سرکار خانم آزاده نام دار هم اگر حق صدرصد هم داشته باشند که معمولا در دعواها دو طرف به نوعی تقصیر کارند , ولی با این حال نمیبایستی این عکس را به خاطر شخصیت اجتماعی خودشان هم که شده منتشر می نمودند چرا که به نظر من در هر دو حالت تأثیر روی مخاطبین هردو انها می گذارد چون به قول خود ایشان هر دو انها چهره های مردمی هستند و حالت بت دارند. متاسفانه برخی از سود جویان هم از این مسایل سوء استفاده میکنند

این نظر توسط یسنا در تاریخ 1394/01/10 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

به نظر من انتشار این عکس بیشتر جنبه حمایتی از زنانی را دارد که مورد این دست آسیبها قرار میگیرند بهتره که قانونگذاراهای ما یه تجدید نظری بر قانون حمایت از زنان داشته باشند خیر سرمون مثلا جامعه اسلام هستیم وپیامبر و امام ها مون کلی حدیث به حمایت از زنان گفته اند


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 153
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 1,274
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,984
  • بازدید ماه : 18,012
  • بازدید سال : 179,206
  • بازدید کلی : 5,826,855
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين