loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 2473 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (1)

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و فرزاد حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده نامداری,پشت پرده عکس های خصوصی آزاده نامداری,حرف های ناگفته از ضرب وشتم آزاده نامداری

.

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و فرزاد حسنی از زبان رضا رشیدپور

.

.

.

رضا رشید پور :

.

سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.

.

من بیش از ده ساعت با ایشون در مورد انتشار این عکس و یک سری مستندات فوق محرمانه دیگه صحبت کرده بودم. به من قول داده بودن که این کارو نکنن. حتما اتفاق مهمی افتاده که زدن زیر قولشون. من خیلی از ایران دورم و دسترسی بهشون ندارم. فقط خواهش میکنم که اصلا قضاوت نکنید. ماجرا خیلی خیلییییییی پیچیده س. باید فضارو آروم کرد. وگرنه فاجعه ای در راه خواهد بود…

.

او همچنین در پستی دیگر در صفحه اجتماعی خود نوشت :

.

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده نامداری,پشت پرده عکس های خصوصی آزاده نامداری,حرف های ناگفته از ضرب وشتم آزاده نامداری

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و فرزاد حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده نامداری,پشت پرده عکس های خصوصی آزاده نامداری,حرف های ناگفته از ضرب وشتم آزاده نامداری

.

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و فرزاد حسنی از زبان رضا رشیدپور

.

.

.

رضا رشید پور :

.

سلام دوستان عزیزم. سال نو مبارک. شرمنده از بابت تاخیر در عرض تبریک. سفر هستم. جای شما خالی. الان بعد از چهار روز تلگرام رو چک کردم و از دیدن عکس آزاده نامداری شوک شدم.

.

من بیش از ده ساعت با ایشون در مورد انتشار این عکس و یک سری مستندات فوق محرمانه دیگه صحبت کرده بودم. به من قول داده بودن که این کارو نکنن. حتما اتفاق مهمی افتاده که زدن زیر قولشون. من خیلی از ایران دورم و دسترسی بهشون ندارم. فقط خواهش میکنم که اصلا قضاوت نکنید. ماجرا خیلی خیلییییییی پیچیده س. باید فضارو آروم کرد. وگرنه فاجعه ای در راه خواهد بود…

.

او همچنین در پستی دیگر در صفحه اجتماعی خود نوشت :

.

پشت پرده دعوای آزاده نامداری و حسنی,واکنش رضا رشیدپور به افشاگری آزاده نامداری,پشت پرده عکس های خصوصی آزاده نامداری,حرف های ناگفته از ضرب وشتم آزاده نامداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/01/09 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

واقعا من با اقای رشید پور موافقم. مررررررردم توروخدا الکی قضاوت نکنین
این دوتا مجری گناه دارن بخدا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 148
  • تعداد اعضا : 153
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 814
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,524
  • بازدید ماه : 17,552
  • بازدید سال : 178,746
  • بازدید کلی : 5,826,395
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين