loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 655 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (1)

امامان جمعه شهرستان های استان تهران تاکید کردند؛
باید تمامی تحریم ها برداشته شود/ غربی‌ها ننگ عهدشکنی را در تاریخشان ثبت نکنند/ شاهد شکست عربستان در آینده‌ای نزدیک هستیم
امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای و بیانیه ای که منتشر شد بیان داشتند دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی تهران نیوز؛ امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای و بیانیه ای که منتشر شد بیان داشتند دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد.

 

در ادامه مشروح خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان های استان تهران را ملاحظه می فرمائید.

 

تهران – آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی خطیب موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بیانیه مشترکی که شب گذشته منتشر شد، اظهار داشت: ماهیت بیانیه اخیر لوزان، یک چارچوب کلی است و جرئیات نیست، درباره جرئیات بعداً صحبت خواهد شد.

وی افزود: دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد، چیزی که در ابتدا زیر آن زده بود و می‌گفت در قرارداد نبوده است اما جمهوری اسلامی ایران یعنی تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کردند که استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق لازمی است که باید باشد و به طور کلی در همه قراردادهای انرژی آمده است تا همه کشورها بتوانند از این حق استفاده کنند و دنیای غرب استفاده از انرژی هسته‌ای در مقاصد صلح‌آمیز را پذیرفت.

وی ادامه داد: این نکته بیان می‌کند که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در موارد صلح‌آمیز از حق استفاده از انرژی هسته‌ای برخوردار باشد البته جزئیات این توافق طی سه ماه آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لغو تحریم‌ها در توافق نهایی، تصریح کرد: لغو تحریم‌ها نیز به صورت کلی در بیانیه شب گذشته مطرح شده است که لغو تحریم‌هاست نه تعلیق تحریم‌ها. آنها لغو تحریم‌ها را در ابتدا قبول نداشتند اما پذیرفتند البته سیر لغو تحریم‌ها چگونه خواهد بود، بستگی به مذاکرات و توافق نهایی دارد.

وی با بیان اینکه ماهیت بیانیه مشترک شب گذشته ایران و ۱+۵ چارچوب کلی بوده است، از عوامل این موفقیت سخن به میان آورد و گفت: اولین عامل ارتقای سطح علمی کشور بود، ایران و نظام جمهوری اسلامی به لطف خدا از نظر رشد علمی و ارتقای سطح علمی کشور توانسته شرایط بسیار عالی در دنیا کسب کند،‌ در صنعت،‌ نظامی و مباحث سیاسی امروز ایران کشوری است که در دنیا برای سخن گفتن حرف دارد و دنیا برای جمهوری اسلامی ایران جا باز کرده است.

وی با بیان اینکه رشد علمی ایران موقعیتی است که توانسته جمهوری اسلامی را پیش ببرد، گفت: رهبر معظم انقلاب روی اقتصاد مقاومتی تأکید فرمودند؛ اقتصاد مقاومتی امر بسیار مهمی است که باید مسئولان به آن توجه کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بر همین اساس یادآور شد: آقای اوباما رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در برابر دنیا ایستاد و حرف زد و گفت که «ما نتوانستیم ایران را قانع کنیم که دست از انرژی هسته‌ای بردارد اما توانستیم ایران را پای میز مذاکره بکشانیم»، در صحبت‌های خود از رهبر معظم انقلاب نام برد و فتوای رهبر انقلاب درباره حرام بودن استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی یادآور شد.

وی ادامه داد: ایران اگر پای میز مذاکره نشست نه برای تحریم شما بود بلکه ایران خواست به دنیا نشان دهد که اهل منطق و مذاکره است، نظام جمهوری اسلامی از حق شرعی و علمی و قانونی خود دفاع می‌کند و اقدامات شما ظالمانه است.

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: غربی‌ها باید بدانند با ایران پیمانی بسته‌اند و آن پیمان این است که در این چارچوب ایران به تمام تعهداتش عمل خواهد کرد و غربی‌ها نیز باید به تعهداتشان عمل کنند اما اگر غیر از این اقدام کنند ایران هم به ناچار این پیمان را خواهد شکست.

وی اضافه کرد: عهدشکنی و پیمان‌شکنی بسیار اقدام بدی است که بهتر است غربی‌ها این ننگ را در تاریخشان ثبت نکنند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به برخی اظهارنظر غربی‌ها مبنی بر حمایت ایران از تروریسم تأکید کرد: حمایت از مردم سوریه و عراق حمایت از تروریست است یا تربیت گروهک‌های تروریستی مانند داعش و اعزام آنها به این کشورها برای کشتار مردم مظلوم این مناطق حمایت از تروریست است؟!

وی خاطرنشان کرد:‌ بیان کردن سخنانی مانند عدم تحقق حقوق بشر در ایران، آزادی و جایگاه قوه قضائیه در ایران توسط غربی‌ها نیز اظهارات بی‌ربط و بی‌اساسی است. اگر غربی‌ها به تعهداتشان عمل کنند ایران هرگز این پیمان را نخواهد شکست و بر فضائل و مکارم اخلاق استوار است.

آیت‌الله امامی کاشانی با تأکید بر اینکه شکستن پیمان‌ها و تعهدات همواره توسط غربی‌ها صورت گرفته است، گفت: عامل دوم موفقیت در مذاکرات هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی و این ملت است، ملت ایران پایبند به دین و معنویت است و در عین حال متحد، منسجم و یک صدا و یکپارچه است،‌ این ملت با چنین تفکر دینی و اخلاق سیاسی و اجتماعی و با آن انسجام و وحدتی که دارد می‌تواند کار را پیش ببرد.

وی مهمترین عامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای را رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب دانست و تصریح کرد: اصل مسئله ولایت فقیه امری اساسی برای هر نوع پیشرفت در کشور است. وحدت ملت ایران بر محور ولایت فقیه و زیر همین چتر است.

امامی‌کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: انصافاً تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تیمی متین، با حکمت و با متانت است، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نرمش قهرمانانه و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر داشتند. واقعاً‌ باید به همه آقایان مخصوصاً آقای رئیس‌جمهور و بالاخص وزیر امور خارجه هم تبریک و هم خسته نباشید گفت؛ طبق فرموده خداوند نصر و موفقیت دست خداست و نصیب افراد شایسته می‌شود.

 

 

شهرری – حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوی الهی، اظهار داشت: تقوی الهی بر انجام واجبات و ترک محرمات است، خداوند با کسانی است که تقوی الهی را پیشه کرده و اعمال نیک انجام دهند.

وی افزود: از آفات اخلاق و اعمال نیک ریا، عجب، بدخلقی است که اعمال نیک انسان را از بین می‌برد، خوش خلقی انسان جهنمی را بهشتی و بدخلقی انسان بهشتی را جهنمی می‌کند.

امام جمعه شهرری عنوان کرد: منظور از بدخلقی فقط بدزبانی نیست بلکه شامل مکر، خیانت، سخت‌گیری و خشونت، سوظن، تکبر، بدزبانی، بی‌ادبی و عبوس بودن است که خداوند در قیامت به چنین انسانهایی سخت گیر است.

وی در خطبه دوم نماز با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: روز وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم مادران و همسران شهدا است، خداوند درباره خانواده شهدا می‌فرماید رضایت خانواده شهدا را کسب کنید تا رضایت مرا کسب کنید.

حجت‌الااسلام شاهچراغی بیان کرد: حضرت ام‌البنین(س) با این‌که مادر چهار شهید و از جمله حضرت عباس در کربلا بود اما بر امام حسین(ع) به دلیل این‌که مادر ایشان حضرت زهرا(س) بود بسیار عزاداری می‌کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی اظهار کرد: تلاش عزیزان نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز سبب کاهش آمار جرائم و تصادفات در کشور شده است که باید همه از زحمات آنها تقدیر و تشکر داشته باشیم.

امام جمعه شهرری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکره با ۵+۱ کشورهای استکباری که نسبت به ما کینه و دشمنی دارند کار بسیار دشوار و طاقت‌فرسایی است، هیات ایرانی در این مذاکرات عزت‌مندانه برخورد کرد و نگذاشتند از اقتدار انقلاب اسلامی ایران چیزی کم شود این هم به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری است که فرمودند مذاکرات ما صرفا درباره انرژی هسته ای است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید بر توان داخلی خود و بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته باشیم چون ما با یک دشمن غیر قابل اعتماد روبرو هستیم دشمنان کشور ما از سران کفر هستند، در مذاکرات ما بر منطق و سخن حق تاکید کردیم اگر در داخل نیز اقتصاد مقاومتی  داشته باشیم در دنیا پیروز می شویم.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به آزادی شهر تکریت ابراز کرد: آزدای شهر تکریت توان نیروهای مردمی عراق را نشان داده و امنیت شهر سامرا را تضمین کرد امید که شهر موصل نیر آزاد شده و شاهد پیروزی کامل عراق شویم.

وی با اشاره به حمله آل سعود به یمن بیان کرد: نشانه بزدلی نیروهای آل سعودی این است که شهرها، پل‌ها، فرودگاه‌ها و برخی کارخانه‌های کشور یمن را از طریق هوایی بمباران می‌کنند مردم یمن با وجود دادن شهید به مقاومت خود ادامه داده و در نهایت موشک‌های مردم یمن سراغ پادشاهان خوش گذران عربستان خواهد رفت.

امام جمعه شهرری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای انصارالله در عدن مستقر هستند اگر عربستان حملات زمینی از مرزها را شروع کند نشانه این است که آل سعود در حمله هوایی شکست خورده است.

 

ورامین – آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز و فات حضرت ام البنین اظهار داشت: حضرت ام البنین با تمام وجود  به اهل بیت عصمت و طهارت خدمت کرد و باید مادران امروز،  این حضرت را الگوی خود قرار دهند زیرا  وظیفه تربیت فرزندان در عصر حاضر بسیار مهم است.

امام جمعه ورامین  افزود: امروز اسلام باید به خوبی برای جوانان تبیین شود و در این راستا نقش پدران و مادران در تربیت درست آینده سازان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و والدین باید در این زمینه دقت کنند.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای ایجاد انحراف در میان نسل جوان و نوجوان کشور ادامه داد: دنیای استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران به دشمنی پرداخت و پس از آن نیز هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کرداما نتوانست پیروز شود به همین خاطر  امروز به جنگ نرم روی آورده و می خواهد اعتقادات فرزندان ما را سست کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران اضافه کرد: مذاکرات هسته ای تا اینجا به خوبی انجام شده است و امیدوارم دشمنان و غربی ها به هوش آمده باشند و بدانند ملت ایران ملتی آگاه بوده و گرانی و کمبود مسایل اقتصادی را تحمل می کنند لکن زیر بار زور نمی روند.

این مسئول متذکر شد: مساله دین و انقلاب مساله مادی نیست و دشمن هم این را می داند و به همین دلیل کوتاه آمده است و امیدواریم در مراحل بعدی مذاکرات نیز دقت لازم صورت گرفته  و تمامی تحریم ها برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت هم دولت خوبی بوده  البته ناخالصی هایی دارد و طبیعی هم است اما باید مراقب بود که در جامعه تفرقه ایجاد نگردد و این گروه برای آن گروه بدگویی و چاله اندازی نکند.

 

فیروزکوه – حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: همدلی دولت و ملت امر مهمی است که باید به آن توجه همیشگی داشت.

وی تصریح کرد: وحدت، اتحاد و با هم بودن امر مهمی است که امروز کشور را رشد می‌دهد و لازم است به آن بیشتر پرداخته شود.

امام جمعه فیروزکوه با تأکید بر اینکه وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان کشور باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: نص صریح قرآن و مستندات روایی بر لزوم وحدت میان جامعه اسلامی تأکید دارد.

اسماعیلی ادامه داد: سخنان و بیانات بی‌شماری در خصوص ضرورت ایجاد و تقویت وحدت و اتحاد میان مسلمانان نقل شده است که ما را امر می‌کند تا یکپارچگی بین خود را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد‌: پرهیز از تفرقه و جدایی امر مهمی در دنیای کنونی اسلام است و در کشور بزرگ ایران نیز ضرورت دارد به آن توجه شود.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: همواره باید وحدت و انسجام ملی را در عمل به دشمنان نشان دهیم و این وحدت فقط زبانی نباشد تا آنها حساب کار خود را بکنند.

اسماعیلی اضافه کرد:‌ مردم و مسئولان همواره باید با هم و در کنار یکدیگر باشند و نگذارند منافع کشور از سوی بیگانگان تهدید شود.

امامان جمعه شهرستان های استان تهران تاکید کردند؛
باید تمامی تحریم ها برداشته شود/ غربی‌ها ننگ عهدشکنی را در تاریخشان ثبت نکنند/ شاهد شکست عربستان در آینده‌ای نزدیک هستیم
امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای و بیانیه ای که منتشر شد بیان داشتند دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی تهران نیوز؛ امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای و بیانیه ای که منتشر شد بیان داشتند دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد.

 

در ادامه مشروح خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان های استان تهران را ملاحظه می فرمائید.

 

تهران – آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی خطیب موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز پایتخت با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بیانیه مشترکی که شب گذشته منتشر شد، اظهار داشت: ماهیت بیانیه اخیر لوزان، یک چارچوب کلی است و جرئیات نیست، درباره جرئیات بعداً صحبت خواهد شد.

وی افزود: دنیای غرب پذیرفت که ایران انرژی هسته‌ای برای استفاده در مقاصد صلح‌آمیز، صنعت و تکنولوژی داشته باشد، چیزی که در ابتدا زیر آن زده بود و می‌گفت در قرارداد نبوده است اما جمهوری اسلامی ایران یعنی تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کردند که استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق لازمی است که باید باشد و به طور کلی در همه قراردادهای انرژی آمده است تا همه کشورها بتوانند از این حق استفاده کنند و دنیای غرب استفاده از انرژی هسته‌ای در مقاصد صلح‌آمیز را پذیرفت.

وی ادامه داد: این نکته بیان می‌کند که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در موارد صلح‌آمیز از حق استفاده از انرژی هسته‌ای برخوردار باشد البته جزئیات این توافق طی سه ماه آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لغو تحریم‌ها در توافق نهایی، تصریح کرد: لغو تحریم‌ها نیز به صورت کلی در بیانیه شب گذشته مطرح شده است که لغو تحریم‌هاست نه تعلیق تحریم‌ها. آنها لغو تحریم‌ها را در ابتدا قبول نداشتند اما پذیرفتند البته سیر لغو تحریم‌ها چگونه خواهد بود، بستگی به مذاکرات و توافق نهایی دارد.

وی با بیان اینکه ماهیت بیانیه مشترک شب گذشته ایران و ۱+۵ چارچوب کلی بوده است، از عوامل این موفقیت سخن به میان آورد و گفت: اولین عامل ارتقای سطح علمی کشور بود، ایران و نظام جمهوری اسلامی به لطف خدا از نظر رشد علمی و ارتقای سطح علمی کشور توانسته شرایط بسیار عالی در دنیا کسب کند،‌ در صنعت،‌ نظامی و مباحث سیاسی امروز ایران کشوری است که در دنیا برای سخن گفتن حرف دارد و دنیا برای جمهوری اسلامی ایران جا باز کرده است.

وی با بیان اینکه رشد علمی ایران موقعیتی است که توانسته جمهوری اسلامی را پیش ببرد، گفت: رهبر معظم انقلاب روی اقتصاد مقاومتی تأکید فرمودند؛ اقتصاد مقاومتی امر بسیار مهمی است که باید مسئولان به آن توجه کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بر همین اساس یادآور شد: آقای اوباما رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در برابر دنیا ایستاد و حرف زد و گفت که «ما نتوانستیم ایران را قانع کنیم که دست از انرژی هسته‌ای بردارد اما توانستیم ایران را پای میز مذاکره بکشانیم»، در صحبت‌های خود از رهبر معظم انقلاب نام برد و فتوای رهبر انقلاب درباره حرام بودن استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی یادآور شد.

وی ادامه داد: ایران اگر پای میز مذاکره نشست نه برای تحریم شما بود بلکه ایران خواست به دنیا نشان دهد که اهل منطق و مذاکره است، نظام جمهوری اسلامی از حق شرعی و علمی و قانونی خود دفاع می‌کند و اقدامات شما ظالمانه است.

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: غربی‌ها باید بدانند با ایران پیمانی بسته‌اند و آن پیمان این است که در این چارچوب ایران به تمام تعهداتش عمل خواهد کرد و غربی‌ها نیز باید به تعهداتشان عمل کنند اما اگر غیر از این اقدام کنند ایران هم به ناچار این پیمان را خواهد شکست.

وی اضافه کرد: عهدشکنی و پیمان‌شکنی بسیار اقدام بدی است که بهتر است غربی‌ها این ننگ را در تاریخشان ثبت نکنند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به برخی اظهارنظر غربی‌ها مبنی بر حمایت ایران از تروریسم تأکید کرد: حمایت از مردم سوریه و عراق حمایت از تروریست است یا تربیت گروهک‌های تروریستی مانند داعش و اعزام آنها به این کشورها برای کشتار مردم مظلوم این مناطق حمایت از تروریست است؟!

وی خاطرنشان کرد:‌ بیان کردن سخنانی مانند عدم تحقق حقوق بشر در ایران، آزادی و جایگاه قوه قضائیه در ایران توسط غربی‌ها نیز اظهارات بی‌ربط و بی‌اساسی است. اگر غربی‌ها به تعهداتشان عمل کنند ایران هرگز این پیمان را نخواهد شکست و بر فضائل و مکارم اخلاق استوار است.

آیت‌الله امامی کاشانی با تأکید بر اینکه شکستن پیمان‌ها و تعهدات همواره توسط غربی‌ها صورت گرفته است، گفت: عامل دوم موفقیت در مذاکرات هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی و این ملت است، ملت ایران پایبند به دین و معنویت است و در عین حال متحد، منسجم و یک صدا و یکپارچه است،‌ این ملت با چنین تفکر دینی و اخلاق سیاسی و اجتماعی و با آن انسجام و وحدتی که دارد می‌تواند کار را پیش ببرد.

وی مهمترین عامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای را رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب دانست و تصریح کرد: اصل مسئله ولایت فقیه امری اساسی برای هر نوع پیشرفت در کشور است. وحدت ملت ایران بر محور ولایت فقیه و زیر همین چتر است.

امامی‌کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: انصافاً تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تیمی متین، با حکمت و با متانت است، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نرمش قهرمانانه و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر داشتند. واقعاً‌ باید به همه آقایان مخصوصاً آقای رئیس‌جمهور و بالاخص وزیر امور خارجه هم تبریک و هم خسته نباشید گفت؛ طبق فرموده خداوند نصر و موفقیت دست خداست و نصیب افراد شایسته می‌شود.

 

 

شهرری – حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوی الهی، اظهار داشت: تقوی الهی بر انجام واجبات و ترک محرمات است، خداوند با کسانی است که تقوی الهی را پیشه کرده و اعمال نیک انجام دهند.

وی افزود: از آفات اخلاق و اعمال نیک ریا، عجب، بدخلقی است که اعمال نیک انسان را از بین می‌برد، خوش خلقی انسان جهنمی را بهشتی و بدخلقی انسان بهشتی را جهنمی می‌کند.

امام جمعه شهرری عنوان کرد: منظور از بدخلقی فقط بدزبانی نیست بلکه شامل مکر، خیانت، سخت‌گیری و خشونت، سوظن، تکبر، بدزبانی، بی‌ادبی و عبوس بودن است که خداوند در قیامت به چنین انسانهایی سخت گیر است.

وی در خطبه دوم نماز با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: روز وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم مادران و همسران شهدا است، خداوند درباره خانواده شهدا می‌فرماید رضایت خانواده شهدا را کسب کنید تا رضایت مرا کسب کنید.

حجت‌الااسلام شاهچراغی بیان کرد: حضرت ام‌البنین(س) با این‌که مادر چهار شهید و از جمله حضرت عباس در کربلا بود اما بر امام حسین(ع) به دلیل این‌که مادر ایشان حضرت زهرا(س) بود بسیار عزاداری می‌کرد.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی اظهار کرد: تلاش عزیزان نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز سبب کاهش آمار جرائم و تصادفات در کشور شده است که باید همه از زحمات آنها تقدیر و تشکر داشته باشیم.

امام جمعه شهرری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکره با ۵+۱ کشورهای استکباری که نسبت به ما کینه و دشمنی دارند کار بسیار دشوار و طاقت‌فرسایی است، هیات ایرانی در این مذاکرات عزت‌مندانه برخورد کرد و نگذاشتند از اقتدار انقلاب اسلامی ایران چیزی کم شود این هم به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری است که فرمودند مذاکرات ما صرفا درباره انرژی هسته ای است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید بر توان داخلی خود و بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشته باشیم چون ما با یک دشمن غیر قابل اعتماد روبرو هستیم دشمنان کشور ما از سران کفر هستند، در مذاکرات ما بر منطق و سخن حق تاکید کردیم اگر در داخل نیز اقتصاد مقاومتی  داشته باشیم در دنیا پیروز می شویم.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به آزادی شهر تکریت ابراز کرد: آزدای شهر تکریت توان نیروهای مردمی عراق را نشان داده و امنیت شهر سامرا را تضمین کرد امید که شهر موصل نیر آزاد شده و شاهد پیروزی کامل عراق شویم.

وی با اشاره به حمله آل سعود به یمن بیان کرد: نشانه بزدلی نیروهای آل سعودی این است که شهرها، پل‌ها، فرودگاه‌ها و برخی کارخانه‌های کشور یمن را از طریق هوایی بمباران می‌کنند مردم یمن با وجود دادن شهید به مقاومت خود ادامه داده و در نهایت موشک‌های مردم یمن سراغ پادشاهان خوش گذران عربستان خواهد رفت.

امام جمعه شهرری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای انصارالله در عدن مستقر هستند اگر عربستان حملات زمینی از مرزها را شروع کند نشانه این است که آل سعود در حمله هوایی شکست خورده است.

 

ورامین – آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز و فات حضرت ام البنین اظهار داشت: حضرت ام البنین با تمام وجود  به اهل بیت عصمت و طهارت خدمت کرد و باید مادران امروز،  این حضرت را الگوی خود قرار دهند زیرا  وظیفه تربیت فرزندان در عصر حاضر بسیار مهم است.

امام جمعه ورامین  افزود: امروز اسلام باید به خوبی برای جوانان تبیین شود و در این راستا نقش پدران و مادران در تربیت درست آینده سازان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و والدین باید در این زمینه دقت کنند.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای ایجاد انحراف در میان نسل جوان و نوجوان کشور ادامه داد: دنیای استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران به دشمنی پرداخت و پس از آن نیز هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کرداما نتوانست پیروز شود به همین خاطر  امروز به جنگ نرم روی آورده و می خواهد اعتقادات فرزندان ما را سست کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران اضافه کرد: مذاکرات هسته ای تا اینجا به خوبی انجام شده است و امیدوارم دشمنان و غربی ها به هوش آمده باشند و بدانند ملت ایران ملتی آگاه بوده و گرانی و کمبود مسایل اقتصادی را تحمل می کنند لکن زیر بار زور نمی روند.

این مسئول متذکر شد: مساله دین و انقلاب مساله مادی نیست و دشمن هم این را می داند و به همین دلیل کوتاه آمده است و امیدواریم در مراحل بعدی مذاکرات نیز دقت لازم صورت گرفته  و تمامی تحریم ها برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت هم دولت خوبی بوده  البته ناخالصی هایی دارد و طبیعی هم است اما باید مراقب بود که در جامعه تفرقه ایجاد نگردد و این گروه برای آن گروه بدگویی و چاله اندازی نکند.

 

فیروزکوه – حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: همدلی دولت و ملت امر مهمی است که باید به آن توجه همیشگی داشت.

وی تصریح کرد: وحدت، اتحاد و با هم بودن امر مهمی است که امروز کشور را رشد می‌دهد و لازم است به آن بیشتر پرداخته شود.

امام جمعه فیروزکوه با تأکید بر اینکه وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان کشور باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: نص صریح قرآن و مستندات روایی بر لزوم وحدت میان جامعه اسلامی تأکید دارد.

اسماعیلی ادامه داد: سخنان و بیانات بی‌شماری در خصوص ضرورت ایجاد و تقویت وحدت و اتحاد میان مسلمانان نقل شده است که ما را امر می‌کند تا یکپارچگی بین خود را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد‌: پرهیز از تفرقه و جدایی امر مهمی در دنیای کنونی اسلام است و در کشور بزرگ ایران نیز ضرورت دارد به آن توجه شود.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: همواره باید وحدت و انسجام ملی را در عمل به دشمنان نشان دهیم و این وحدت فقط زبانی نباشد تا آنها حساب کار خود را بکنند.

اسماعیلی اضافه کرد:‌ مردم و مسئولان همواره باید با هم و در کنار یکدیگر باشند و نگذارند منافع کشور از سوی بیگانگان تهدید شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط niloofar در تاریخ 1394/01/15 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

خوشبخت ترين مخلوق خواهی بود
اگر امروزت را آنچنان زندگی کنی که گویی
نه فردایی وجود داردبرای دلهره و
نه گذشته ای برای حسرت..
اگر برای شاد بودن در پی دلیل نباشی….


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 153
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 853
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,563
  • بازدید ماه : 17,591
  • بازدید سال : 178,785
  • بازدید کلی : 5,826,434
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين