loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 619 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود رمان بدون سانسور تو نفس منی برای اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل


دانلود رمان تو نفس منی | اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل

 

 نام رمان : تو نفس منی

 نویسنده : معصومه.ب

 تعداد صفحات : ۱۲۵

 قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

 حجم کتاب : ۱٫۲ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

 خلاصه داستان :

دختری به نام نفس که تویِ یه خانواده ی فقیر زندگی میکنه تصمیم میگیره که کار کنه ... چرا؟؟ چون مادرش مریضه و احتیاج به عمل داره!! و این خانواده هم پول عمل رو ندارن ... اتفاقای زیادی برای نفس میفته ... که شاید آخر این داستان بشه خوشبختی شاید هم ...
 

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : نودهشتیا

 

 بخش دانلود :

> دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

> دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

> دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

> دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

> دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

 قسمتی از متن رمان :

-خانمی بپر بالا برسونیمت
برو گمشو اَه! عجب گیری کردیما یکی بیاد اینو جمع کنه
- آقا مزاحم نشو
- خانومی خوب حساب میکنیما! حالا شما بپر بالا
- دِ میگم گمـــــشو
- چــه خشن! ازت خوشم اومدا
همچین نگاش کردم که فکر کنم خودشو خیس کرد!بعدم مثل بچه ی آدم راهشو کشیدو رفت!
تقریبا کار هرشب من همین کاراست! صبح ک بلند میشم میرم دنبال کار و نا امید برمیگردمو با این پسرا روبرو میشم!
آخه مامانم مریض شده و منم مجبورم برم دنبال کار! انقدر اصرار میکردن ک نرو منم میگفت ن باید برم! آخه عاشقشون بودم و نمیخواستم از دستشون بدم! بابامم خب که با اون وضع نمیتونه بره دنبال کار! حالا جوو عض کنم!
انقد از این پسرای آویزون بدم میاد!!
وجدان: تو ک راس میگی
آره معلومه که راس میگم! پ چی فکر کردی؟
وجدان: هیچی فکر نکردم
پس لطف کن مثل کره الاغ کد خدا شیرجه نیا رو اعصاب ما
وجدان: لیاقت نداری! من رفتم اصلا
برو ب درک
خلاصه داشتم با وجدان عزیزمممم! حرف میزدم که رسیدم سر کوچمون
اوففف از کت و کول افتادما!
حالا یکی بیاد منو هنوز نرسیده به خونه غش کردم!
- سلام خانوم رحیمی!
ای کوفت ای مرض نمیبینی دارم مثل مرده متحرک راه میرم تو هم اضاف شدی؟

دانلود رمان بدون سانسور تو نفس منی برای اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل


دانلود رمان تو نفس منی | اندروید ، آیفون ، جاوا ، pdf و موبایل

 

 نام رمان : تو نفس منی

 نویسنده : معصومه.ب

 تعداد صفحات : ۱۲۵

 قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

 حجم کتاب : ۱٫۲ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۷ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

 خلاصه داستان :

دختری به نام نفس که تویِ یه خانواده ی فقیر زندگی میکنه تصمیم میگیره که کار کنه ... چرا؟؟ چون مادرش مریضه و احتیاج به عمل داره!! و این خانواده هم پول عمل رو ندارن ... اتفاقای زیادی برای نفس میفته ... که شاید آخر این داستان بشه خوشبختی شاید هم ...
 

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : نودهشتیا

 

 بخش دانلود :

> دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

> دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

> دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

> دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

> دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

 قسمتی از متن رمان :

-خانمی بپر بالا برسونیمت
برو گمشو اَه! عجب گیری کردیما یکی بیاد اینو جمع کنه
- آقا مزاحم نشو
- خانومی خوب حساب میکنیما! حالا شما بپر بالا
- دِ میگم گمـــــشو
- چــه خشن! ازت خوشم اومدا
همچین نگاش کردم که فکر کنم خودشو خیس کرد!بعدم مثل بچه ی آدم راهشو کشیدو رفت!
تقریبا کار هرشب من همین کاراست! صبح ک بلند میشم میرم دنبال کار و نا امید برمیگردمو با این پسرا روبرو میشم!
آخه مامانم مریض شده و منم مجبورم برم دنبال کار! انقدر اصرار میکردن ک نرو منم میگفت ن باید برم! آخه عاشقشون بودم و نمیخواستم از دستشون بدم! بابامم خب که با اون وضع نمیتونه بره دنبال کار! حالا جوو عض کنم!
انقد از این پسرای آویزون بدم میاد!!
وجدان: تو ک راس میگی
آره معلومه که راس میگم! پ چی فکر کردی؟
وجدان: هیچی فکر نکردم
پس لطف کن مثل کره الاغ کد خدا شیرجه نیا رو اعصاب ما
وجدان: لیاقت نداری! من رفتم اصلا
برو ب درک
خلاصه داشتم با وجدان عزیزمممم! حرف میزدم که رسیدم سر کوچمون
اوففف از کت و کول افتادما!
حالا یکی بیاد منو هنوز نرسیده به خونه غش کردم!
- سلام خانوم رحیمی!
ای کوفت ای مرض نمیبینی دارم مثل مرده متحرک راه میرم تو هم اضاف شدی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 775
  • باردید دیروز : 526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,690
  • بازدید ماه : 19,718
  • بازدید سال : 180,912
  • بازدید کلی : 5,828,561
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين