loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 559 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جدیدترین و زیباترین مطالب شعر نوشته درباره تبریک روز پدر و روز مرد و همسر 94


دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

دیشب یکی از دوستانم زنگ زد. خبر داد که پدر یکی از رفیقان مشترکمان که برای زیارت به نجف رفته بودند، همان جا به رحمت خدا شتافته است.

تماس گرفتم و تسلیت گفتم.

یادم افتاد که یک هفته است پدرم را ندیده ام.

با پدرم ۱۲۰ کیلومتر فاصله داریم.

یک لحظه تمام خاطراتم با پدرم را مرور کردم.

یاد تماس هایی که خودشان هفته های اخیر گرفته بودند و حال من و خانمم را پرسیده بودند.

حتی اگر هیچ هم نتوانید کمک ما کنید، یقین دارد خدا می رساند و رساند و پدرم هم از این آرامش تاثیر گرفت و با هم همراه شدیم و بازهم وسیله رزق ما شدند.

حتی اگر هیچ هم نتوانید کمک ما کنید، یقین دارد خدا می رساند و رساند و پدرم هم از این آرامش تاثیر گرفت.

یاد پدر خانمم افتادم که به شهادت رسیده است و آرزو کردم ای کاش می دیدمشان.

یاد این افتادم که تا به حال بارها دوست داشتم دست پدر و مادرم را ببوسم اما خجالتم مانع شده بود.

حس کردم چه قدر نیاز دارم این دفعه روز پدر این کار را انجام دهم.

اشک در چشمانم جمع شد و از خدا خواستم کمکم کند بتوانم.

خدایا! یعنی می شود؟

شعر زیبا درباره پدر به مناسبت روز پدر

ای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی با غم تنهاییم

***********************************************

ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار

***********************************************

در صداقت برتر از آیینه ای در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار می برم نام تو را با افتخار

***********************************************

هر چه دارم از تو دارم ای پدر ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار مهربانی از مانده یادگار

***********************************************

ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر

***********************************************

پدر ای وجودم از تو قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفس هات هستی من جان گرفته

***********************************************

پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگ هام
ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمام

***********************************************

پدر امروز به پاهام دیگه نای رفتنی نیست
جز دریغی رو لب هام دیگه حرف گفتنی نیست

***********************************************

پدر، پیچ و خم راهم نمیخوام بی راهه باشه
گل سرخ آرزوهام توی فکر غنچه باشه

**********************************************

پدر دست یاری تو اگه دستامو نگیره

کوره راه رفتن من

مثل شب هام می شه تیره

شاعر:مهدی فرجی

خدا ، دلت گرفت بیا کنارم بشین

***********

کجا داری میری …

داری از دست های کسی میروی

که هر بار صحبت از رفتنت شد / زبانش را گاز گرفت

و زیر لب / تمام اعتقاداتش را تف کرد

که از پس / در هم نگه داشتنمان بر نمی آیند

اگر کافر شدن فایده داشت /آنقدر به آغوشت شِرک می ورزیدم

که آسمان به زمین بیاید و هیچ هواپیمایی / بدون اجازه ی من

روی حرف های تو / بلند نشود …

تو به درد ِ / رفتن نمی خوری

من با انتظار / زیر یک سقف نمی خوابم

و گریه راه ِ دموکراتیکی برای پشیمان کردنت نیست

مرا به ترافیک ِ خیابان ها بسپر به سیگار های انفردی

به پرسه های موازی در کافه های انقلاب زده

به ضبط صوت کهنه ای که بی تو از هیچ عاشقانه ای حساب نمی برد

.

.

.

آنجا که رسیدی کافه ای پیدا کن

و دو قهوه سفارش بده …

و جای خالیم را آنقدر به حرف بگیر که فنجان ها عاشق هم شوند

من هم به اولین آکاردئون به دستی که برسم

تمام دار و ندارم را میدهم تا …………

(( بــــــــــــــــا تو رفتم

بــــــــــــــــــــــی تو باز آمدم

از سر ِ کــــــــــوی او

.

.

.

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

يقين دارم كه مي آيي

تو مي آيي
يقين دارم كه ميآيي
زماني كه مرا در بستر سردي ميان خاك بگذارند تو مي آيي
يقين دارم كه مي آيي
پشيمان هم…
دو دستت التماس اميز مي آيد به سوي من
ولي پر مي شود از هيچ
دستي دست گرمت را نمي گيرد
صدايت در گلو بشكسته و الوده با گريه
بفريادي مرا با نام ميخواند و مي گويي كه اينك من
سرم بشكن
دلم را زير پا له كن
ولي برگرد…
همه فرياد خشمت را بجرم
بي وفايي ها
دورنگي ها
جدايي ها
بروي صورتم بشكن
مرو اي مهربان بي من كه من دور از تو تنهايم!
ولي چشمان پر مهري دگر بر چهره ي مهتاب مانند نمي ماند
لباني گرم با شوري جنون انگيز نامت را نمي خواند
دگر ان سينه ي پر مهر آن سد سكندر نيست
كه سر بر روي ان بگذاري و درد درون گويي
تو مي آيي
زمانيكه نگاه گرم من ديگر بروي تو نمي افتد
هراسان
هر كجا
هر گوشه اي برق نگاهت را نمي پايد
مبادا بر نگاه ديگري افتد.
دو چشم من تو را ديگر نمي خواند
محالست اينكه بتواني بر آن چشمان خوابيده دوباره رنگ عشق و آرزو ريزي
نگاهت را بگرمي بر نگاه من بياويزي
بلب هايم كلام شوق بنشاني
محالست اينكه بتواني دوباره قلب آرام مرا
قلبي كه افتادست از كوبش
بلرزاني
برنجاني
محالست اينكه بتواني مرا ديگر بگرياني.
تو مي آيي يقين دارم
ولي افسوس آن پيكر كه چون نيلوفري افتاده بر خاكست
دگر با شوق روي شانه هايت سر نمي آرد
بديوار بلند پيكر گرمت نمي پيچد
جدا از تكيه گاهش در پناه خاك مي ماند
و در آغوش سر گور مي پوسد
و گيسوي سياهش حلقه حلقه بر سپيدي هاي آن زيبا لباس آخرينش
نرم ميلغزد
جدا از دستهاي گرم و زيبا و نجيب تو…
دگر آن دستها هرگز بر آن گيسو نمي لغزد
پريشانش نمي سازد
دلي آنجا نمي بازد.
تو مي آيي يقين دارم
تو با عشق و محبت باز مي آيي
ولي افسوس…
آن گرما بجانم در نميگيرد
بجسم سرد و خاموشم دگر هستي نمي بخشد.
يقين دارم كه مي آيي
بيا اي انكه نبض هستيم در دستهايت بود
دل ديوانه ام افتاده لرزان زير پايت بود
بيا اي آنكه رگهاي تنم با خون گرم خود
تماما معبري بودند تا نقش ترا همچون گل سرخي بگلدان دل پاكيزه ي گرمم برويانند.
يقين دارم كه مي آيي
بيا
تا اخرين دم هم قدمهاي تو بالاي سرم باشد
نگاهت غرق در اشك پشيماني بروي پيكرم باشد
دلت را جا گذاري شايد آنجا
تا كه سنگ بسترم باشد!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

کاش جای من باشی

کاش می شد جای من باشی
تا بدانی
چه حسی دارد

زیر دوش حمام گریه کردن
ساعت ها نگاه کردن به یک عکس
دوست داشتن یک بی وفا
سیگار پشت سیگار

حتی تو کاری کردی من شرمنده سیگار های باشم که به خاطر تو کشیدیم و آرام نشدم

کاش میشد جای من باشی تا بدانی چه حسی دارد وقتی دیگران را شبیه تو میکنم تا جای خالیت را حس نکنم

با اینکه دور تا دورم آدم های رنگارنگ زیاد هست ولی هنوز به طرز احمقانه ای منتظر توام

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

تو رفته ای

دو شب از مرگِ من گذشته است
از آخرین نامه
از خداحافظ
از جستجو ی آخرین کلام در نگاهت
از آخرین باری که با تردید گفتی‌ چقدر دوستم داشتی
و من در وهمِ غیر قابل باوری ، باور کردم ، دیگر دوستم نداری
بی‌ تو
بی‌ خودم
بی‌ حضورِ عشق
سخت گریسته ام
رغبتِ عجیبی‌ دارم به دیوانه شدن
رغبت عجیبی‌ به بیراهه زدن
دوست دارم دست‌هایم را روی سینه‌ام
روی امن‌ترین جای بدنم بگذارم
و برای همیشه بخوابم
خواب
خواب
خوابی‌ برایِ نبودن
نبودن
تو رفته‌ای و نمی‌دانی
دیگر بارانی نخواهد بارید
این شهر پر از غبار خواهد شد
تن‌ من مثل کویر ، خشک خواهد شد
من و کویر
کویر و من
من و شب و کویر
و باد می‌وزد
و می‌وزد
و می‌وزد
تا صدای آخرین لحظه‌های تو را
با خودش به سرزمین‌های غریب ببرد
تو رفته ای
و من پشت چشمان بسته ام
شب را دیده ام
من از گوشه‌ی اتاق
کسی‌ را دیده‌ا‌م
که دو شب پیش مرده است!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

خدا

بیا اگه دلت گرفته کنارم بشین ….

من موندم مگه اشک چقد وزن داره…

که با جاری شدنش اینقدر سبک میشویم….

ﺩﯾﺪﻣﺖ !
ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ …
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ !

ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺲ ﺳﺒﺰ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ …..

ﻭ ﺗﻮ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﮐﺮﺩﯾﺶ ﺳﺒﺰ ﻟﺠﻨﯽ

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

درد

درد رو از هر طرف بخونی درده !
وقتی که درد از حدی می گذره بجای گریه می خندی
بجای فریاد سکوت می کنی
بجای ناله و شیون …
گوشه ای ارام کز می کنی

برایت آرزوی خوب می کنم

که شب مث من

کابوس نبینی

و هیچ کس را زیاد دوست نداشته باشی …

برایت دعا می کنم

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردی    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

یک پازل ناقص

گوشه ای نشسته بودم و بدنبال یک آشنا نگاهم به هرسو می دوید که عده ای توجه منو به خودشون جلب کردند و من این چند کلمه را در وصف روزگارم کنار هم چیدم :

مردان چشم چران

زنهای بی حیا

هم سایه ی من اند

روزای بی امید

شبهای بی سحر

هم سایه ی هم اند ….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دلتنگی من دلسنگی تو

آهای با تو ام

آره با خوده تو

بسویت هزاران قدم آمدم

ولی تو چی ؟

به هزار بهانه عقب تر رفتی

درنبودت زجر می کشم و منتظرم

لااقل قدمی پیش آی

محض خاطر دلم که همیشه نگرانه توست و چشمی که به راه توست و با اشک مسیر آمدنت را آب می زند …

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

نميدانم پس از مرگم چه خواهد شد
نميخواهم بدانم کوزه گر ازخاک اندامم چه خواهد ساخت؟
ولي بسيار مشتاقم که از خاک گلويم سوتکي سازد
گلويم سوتکي باشد به دست کودکي گستاخ وبازيگوش
و او يکريز وپي درپي دم گرم وچموشش رادر گلويم سخت بفشارد
وخواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد
بدين سان بشکند هردم سکوت مرگبارم را

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

خـــــــــــــــدايا… ♥

آغوشت را امشب به من می دهی ؟؟؟؟؟

برایِ گفتن چیزی ندارم …

اما برایِ شنفتنِ حرفهایِ تو گوش بســــیار . . .

می شود من بغض کنم …؟

تو بگویی : مگر خدایت نیست که تو اینگونه بغض کرده ای ……

می شود من بگویم خــــدایــــا ؟ ♥

تو بگویی : جانِ دل . . . . .؟؟؟

مــــن بـگـویــم ;

می شود بیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟

تــــمــــنــــا می کنم … ♥ ♥ ♥

مي گويند : شاد بنويس
نوشته هايت درد دارند
و من ياد مردی می افتم ، که با ويولونش
گوشه ی خيابان شاد ميزد
اما با چشمهای خيس!!!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

شدم یه آدمی که داره با تقدیر می جنگه

بیا برگرد که تنهایی امونمو برید

بیا برگرد که ثانیه هام به آخرش رسید

باتو بودن حتی تو خوابم قشنگه

شدم یه آدمی که داره با تقدیر می جنگه

این همه راه بخاطرت اومدم

حالا منتظرم ببینم حاظری قدمی به سمت من برداری

چشمهایم به راه هر روز کم سو تر می شود

چرا که پلک نمی زنم

نکند بیایی و به اندازه ی یک پلک بهم زدن شکوه آمدنت را نبینم …

خدا کنه شواهد اشتباه باشه

خدا کنه دلم امیدش نا امید نشه

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

در نبودنت بجای نفس درد می کشم …

دلم می گیرد

قدم می زنم

آه می کشم

راه می روم

هی سعی می کنم حواسمو پرت کنم

عادت ها مرا به سوی خود می کشند

ولی نیاز را در خود سرکوب می کنم

راه می روم و هی راه می روم

در این مدت کوتاه همه دنیا را نوردیده ام

اما … این هوای توست که آرامم می کند

کاش می فهمیدی …

در نبودنت بجای نفس درد می کشم …

امشب دیوانگى در من بالا زده! نه سکوت نه موسیقى
نه حتى سیگار … هیچ چیز و هیچ چیز
این دیوانگى را تسکین نمى دهد جز عطر تنت !!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته ازین دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

واسه پیدا کردنت تن به دلِ صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات قیمت دنیا رو دیدم
توی هفت تا آسمون تو تک ستاره منی
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو بیبنه

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته ازین دست به دعاها بردن
همه آرزوهام با رفتن تو مردن

همه آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزودارم توو سینه
که دوباره چشم من تو رو بیبنه

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

زمستان عمر من چه زود به زود می آید

دلم یک غریبه می خواهد

اهای آشنا

چه شده است تو را

قبلا که غریبه تر بودی مهربان تر بودی با دلم

حالا چه شده

گریزانی از من

از منی که تنها آشنایم تویی

نگاهت سرد شده و دلت سنگ

شکست از تو را می پذیرم

بیا و همون غریبه باش

انتظار ندارم دوستم داشته باشی

فقط بفهم که من

دوستت دارم

همین ….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دلم تنگ است

دلم تنگ است

مثل لباس سال‌های دبستانم

مثلِ سفرهای طولانیِ پدر

که نمی‌فهمیدم

وقتی می‌گویند

کسی دوراست،

یعنی چقدر دور است.

اما ترس دارم

که سفرت

مثل سفر پدرم باشد …

بی انتها …

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

تو با من حرف نزن

حق داری حرفهایی برای خودت داشته باشی که نباید من بدونم

ولی من برای تو می گم قصه ی دوست داشتنم رو

ازت گله می کنم

ازت تعریف می کنم

بهت افتخار می کنم

چون با تو من می شوم

بی تو نقص دارم

حتی خودم هم از خودم بیزارم

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

مــــیـدانــــــی ؟
همه را امـــتــحــــان کــــــــــــــرده ام !
قرص خــــواب و مـسکن
روانـشـنــــاس
خــــنـــده هـای زورکــــی . . .
هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن
ســــیـگــــــــــــــار و مــشــروبـــــــــــ . . .
دوســتـــــــــــان جـــــدیــد. . .
دل من این حـــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !
آغــوشـتـــــــ را مـیـخـــــــــــواهـم . . .
بـــــــرگــــــرد … . ….. فریاااااااا……….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

بهانه مى خواهى

می خواهی بروی؟
بهانه مى خواهى؟
بگذار من بهانه را دستت دهم..

برو و هركس پرسيد چـــرا؟

بگو لجوج بود!
هميشه سرسختانه عاشق بود..

بگو فرياد مى كرد!
همه جا فرياد مى كرد که فقط مرا مى خواهد..

بگو دروغ مى گفت!
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى..

بگو درگير بود!
هميشه درگير افسون نگاهم بود..

بگو بی احساس بود!
به همه فریاد ها، توهین ها و اخم هایم، فقط لبخند می زد..

بگو او نخواست!
نـخـواسـت كـسـى جـز مـن در دلــش خـانـه كـنـد

جدیدترین و زیباترین مطالب شعر نوشته درباره تبریک روز پدر و روز مرد و همسر 94


دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

دیشب یکی از دوستانم زنگ زد. خبر داد که پدر یکی از رفیقان مشترکمان که برای زیارت به نجف رفته بودند، همان جا به رحمت خدا شتافته است.

تماس گرفتم و تسلیت گفتم.

یادم افتاد که یک هفته است پدرم را ندیده ام.

با پدرم ۱۲۰ کیلومتر فاصله داریم.

یک لحظه تمام خاطراتم با پدرم را مرور کردم.

یاد تماس هایی که خودشان هفته های اخیر گرفته بودند و حال من و خانمم را پرسیده بودند.

حتی اگر هیچ هم نتوانید کمک ما کنید، یقین دارد خدا می رساند و رساند و پدرم هم از این آرامش تاثیر گرفت و با هم همراه شدیم و بازهم وسیله رزق ما شدند.

حتی اگر هیچ هم نتوانید کمک ما کنید، یقین دارد خدا می رساند و رساند و پدرم هم از این آرامش تاثیر گرفت.

یاد پدر خانمم افتادم که به شهادت رسیده است و آرزو کردم ای کاش می دیدمشان.

یاد این افتادم که تا به حال بارها دوست داشتم دست پدر و مادرم را ببوسم اما خجالتم مانع شده بود.

حس کردم چه قدر نیاز دارم این دفعه روز پدر این کار را انجام دهم.

اشک در چشمانم جمع شد و از خدا خواستم کمکم کند بتوانم.

خدایا! یعنی می شود؟

شعر زیبا درباره پدر به مناسبت روز پدر

ای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی با غم تنهاییم

***********************************************

ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار

***********************************************

در صداقت برتر از آیینه ای در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار می برم نام تو را با افتخار

***********************************************

هر چه دارم از تو دارم ای پدر ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار مهربانی از مانده یادگار

***********************************************

ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر

***********************************************

پدر ای وجودم از تو قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفس هات هستی من جان گرفته

***********************************************

پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگ هام
ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمام

***********************************************

پدر امروز به پاهام دیگه نای رفتنی نیست
جز دریغی رو لب هام دیگه حرف گفتنی نیست

***********************************************

پدر، پیچ و خم راهم نمیخوام بی راهه باشه
گل سرخ آرزوهام توی فکر غنچه باشه

**********************************************

پدر دست یاری تو اگه دستامو نگیره

کوره راه رفتن من

مثل شب هام می شه تیره

شاعر:مهدی فرجی

خدا ، دلت گرفت بیا کنارم بشین

***********

کجا داری میری …

داری از دست های کسی میروی

که هر بار صحبت از رفتنت شد / زبانش را گاز گرفت

و زیر لب / تمام اعتقاداتش را تف کرد

که از پس / در هم نگه داشتنمان بر نمی آیند

اگر کافر شدن فایده داشت /آنقدر به آغوشت شِرک می ورزیدم

که آسمان به زمین بیاید و هیچ هواپیمایی / بدون اجازه ی من

روی حرف های تو / بلند نشود …

تو به درد ِ / رفتن نمی خوری

من با انتظار / زیر یک سقف نمی خوابم

و گریه راه ِ دموکراتیکی برای پشیمان کردنت نیست

مرا به ترافیک ِ خیابان ها بسپر به سیگار های انفردی

به پرسه های موازی در کافه های انقلاب زده

به ضبط صوت کهنه ای که بی تو از هیچ عاشقانه ای حساب نمی برد

.

.

.

آنجا که رسیدی کافه ای پیدا کن

و دو قهوه سفارش بده …

و جای خالیم را آنقدر به حرف بگیر که فنجان ها عاشق هم شوند

من هم به اولین آکاردئون به دستی که برسم

تمام دار و ندارم را میدهم تا …………

(( بــــــــــــــــا تو رفتم

بــــــــــــــــــــــی تو باز آمدم

از سر ِ کــــــــــوی او

.

.

.

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

يقين دارم كه مي آيي

تو مي آيي
يقين دارم كه ميآيي
زماني كه مرا در بستر سردي ميان خاك بگذارند تو مي آيي
يقين دارم كه مي آيي
پشيمان هم…
دو دستت التماس اميز مي آيد به سوي من
ولي پر مي شود از هيچ
دستي دست گرمت را نمي گيرد
صدايت در گلو بشكسته و الوده با گريه
بفريادي مرا با نام ميخواند و مي گويي كه اينك من
سرم بشكن
دلم را زير پا له كن
ولي برگرد…
همه فرياد خشمت را بجرم
بي وفايي ها
دورنگي ها
جدايي ها
بروي صورتم بشكن
مرو اي مهربان بي من كه من دور از تو تنهايم!
ولي چشمان پر مهري دگر بر چهره ي مهتاب مانند نمي ماند
لباني گرم با شوري جنون انگيز نامت را نمي خواند
دگر ان سينه ي پر مهر آن سد سكندر نيست
كه سر بر روي ان بگذاري و درد درون گويي
تو مي آيي
زمانيكه نگاه گرم من ديگر بروي تو نمي افتد
هراسان
هر كجا
هر گوشه اي برق نگاهت را نمي پايد
مبادا بر نگاه ديگري افتد.
دو چشم من تو را ديگر نمي خواند
محالست اينكه بتواني بر آن چشمان خوابيده دوباره رنگ عشق و آرزو ريزي
نگاهت را بگرمي بر نگاه من بياويزي
بلب هايم كلام شوق بنشاني
محالست اينكه بتواني دوباره قلب آرام مرا
قلبي كه افتادست از كوبش
بلرزاني
برنجاني
محالست اينكه بتواني مرا ديگر بگرياني.
تو مي آيي يقين دارم
ولي افسوس آن پيكر كه چون نيلوفري افتاده بر خاكست
دگر با شوق روي شانه هايت سر نمي آرد
بديوار بلند پيكر گرمت نمي پيچد
جدا از تكيه گاهش در پناه خاك مي ماند
و در آغوش سر گور مي پوسد
و گيسوي سياهش حلقه حلقه بر سپيدي هاي آن زيبا لباس آخرينش
نرم ميلغزد
جدا از دستهاي گرم و زيبا و نجيب تو…
دگر آن دستها هرگز بر آن گيسو نمي لغزد
پريشانش نمي سازد
دلي آنجا نمي بازد.
تو مي آيي يقين دارم
تو با عشق و محبت باز مي آيي
ولي افسوس…
آن گرما بجانم در نميگيرد
بجسم سرد و خاموشم دگر هستي نمي بخشد.
يقين دارم كه مي آيي
بيا اي انكه نبض هستيم در دستهايت بود
دل ديوانه ام افتاده لرزان زير پايت بود
بيا اي آنكه رگهاي تنم با خون گرم خود
تماما معبري بودند تا نقش ترا همچون گل سرخي بگلدان دل پاكيزه ي گرمم برويانند.
يقين دارم كه مي آيي
بيا
تا اخرين دم هم قدمهاي تو بالاي سرم باشد
نگاهت غرق در اشك پشيماني بروي پيكرم باشد
دلت را جا گذاري شايد آنجا
تا كه سنگ بسترم باشد!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

کاش جای من باشی

کاش می شد جای من باشی
تا بدانی
چه حسی دارد

زیر دوش حمام گریه کردن
ساعت ها نگاه کردن به یک عکس
دوست داشتن یک بی وفا
سیگار پشت سیگار

حتی تو کاری کردی من شرمنده سیگار های باشم که به خاطر تو کشیدیم و آرام نشدم

کاش میشد جای من باشی تا بدانی چه حسی دارد وقتی دیگران را شبیه تو میکنم تا جای خالیت را حس نکنم

با اینکه دور تا دورم آدم های رنگارنگ زیاد هست ولی هنوز به طرز احمقانه ای منتظر توام

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

تو رفته ای

دو شب از مرگِ من گذشته است
از آخرین نامه
از خداحافظ
از جستجو ی آخرین کلام در نگاهت
از آخرین باری که با تردید گفتی‌ چقدر دوستم داشتی
و من در وهمِ غیر قابل باوری ، باور کردم ، دیگر دوستم نداری
بی‌ تو
بی‌ خودم
بی‌ حضورِ عشق
سخت گریسته ام
رغبتِ عجیبی‌ دارم به دیوانه شدن
رغبت عجیبی‌ به بیراهه زدن
دوست دارم دست‌هایم را روی سینه‌ام
روی امن‌ترین جای بدنم بگذارم
و برای همیشه بخوابم
خواب
خواب
خوابی‌ برایِ نبودن
نبودن
تو رفته‌ای و نمی‌دانی
دیگر بارانی نخواهد بارید
این شهر پر از غبار خواهد شد
تن‌ من مثل کویر ، خشک خواهد شد
من و کویر
کویر و من
من و شب و کویر
و باد می‌وزد
و می‌وزد
و می‌وزد
تا صدای آخرین لحظه‌های تو را
با خودش به سرزمین‌های غریب ببرد
تو رفته ای
و من پشت چشمان بسته ام
شب را دیده ام
من از گوشه‌ی اتاق
کسی‌ را دیده‌ا‌م
که دو شب پیش مرده است!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

خدا

بیا اگه دلت گرفته کنارم بشین ….

من موندم مگه اشک چقد وزن داره…

که با جاری شدنش اینقدر سبک میشویم….

ﺩﯾﺪﻣﺖ !
ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ …
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ !

ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺲ ﺳﺒﺰ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺍﺷﺘﻢ …..

ﻭ ﺗﻮ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﮐﺮﺩﯾﺶ ﺳﺒﺰ ﻟﺠﻨﯽ

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

درد

درد رو از هر طرف بخونی درده !
وقتی که درد از حدی می گذره بجای گریه می خندی
بجای فریاد سکوت می کنی
بجای ناله و شیون …
گوشه ای ارام کز می کنی

برایت آرزوی خوب می کنم

که شب مث من

کابوس نبینی

و هیچ کس را زیاد دوست نداشته باشی …

برایت دعا می کنم

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردی    دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال 94

دانلود مطالب مطلب نوشته متن جملات عاشقانه احساسی رمانتیک مخصوص تبریک روز پدر مرد همسر کوتاه جالب و خواندنی باحال اردیبهشت سال ۹۴

یک پازل ناقص

گوشه ای نشسته بودم و بدنبال یک آشنا نگاهم به هرسو می دوید که عده ای توجه منو به خودشون جلب کردند و من این چند کلمه را در وصف روزگارم کنار هم چیدم :

مردان چشم چران

زنهای بی حیا

هم سایه ی من اند

روزای بی امید

شبهای بی سحر

هم سایه ی هم اند ….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دلتنگی من دلسنگی تو

آهای با تو ام

آره با خوده تو

بسویت هزاران قدم آمدم

ولی تو چی ؟

به هزار بهانه عقب تر رفتی

درنبودت زجر می کشم و منتظرم

لااقل قدمی پیش آی

محض خاطر دلم که همیشه نگرانه توست و چشمی که به راه توست و با اشک مسیر آمدنت را آب می زند …

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

نميدانم پس از مرگم چه خواهد شد
نميخواهم بدانم کوزه گر ازخاک اندامم چه خواهد ساخت؟
ولي بسيار مشتاقم که از خاک گلويم سوتکي سازد
گلويم سوتکي باشد به دست کودکي گستاخ وبازيگوش
و او يکريز وپي درپي دم گرم وچموشش رادر گلويم سخت بفشارد
وخواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد
بدين سان بشکند هردم سکوت مرگبارم را

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

خـــــــــــــــدايا… ♥

آغوشت را امشب به من می دهی ؟؟؟؟؟

برایِ گفتن چیزی ندارم …

اما برایِ شنفتنِ حرفهایِ تو گوش بســــیار . . .

می شود من بغض کنم …؟

تو بگویی : مگر خدایت نیست که تو اینگونه بغض کرده ای ……

می شود من بگویم خــــدایــــا ؟ ♥

تو بگویی : جانِ دل . . . . .؟؟؟

مــــن بـگـویــم ;

می شود بیایی ؟؟؟؟؟؟؟؟

تــــمــــنــــا می کنم … ♥ ♥ ♥

مي گويند : شاد بنويس
نوشته هايت درد دارند
و من ياد مردی می افتم ، که با ويولونش
گوشه ی خيابان شاد ميزد
اما با چشمهای خيس!!!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

شدم یه آدمی که داره با تقدیر می جنگه

بیا برگرد که تنهایی امونمو برید

بیا برگرد که ثانیه هام به آخرش رسید

باتو بودن حتی تو خوابم قشنگه

شدم یه آدمی که داره با تقدیر می جنگه

این همه راه بخاطرت اومدم

حالا منتظرم ببینم حاظری قدمی به سمت من برداری

چشمهایم به راه هر روز کم سو تر می شود

چرا که پلک نمی زنم

نکند بیایی و به اندازه ی یک پلک بهم زدن شکوه آمدنت را نبینم …

خدا کنه شواهد اشتباه باشه

خدا کنه دلم امیدش نا امید نشه

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

در نبودنت بجای نفس درد می کشم …

دلم می گیرد

قدم می زنم

آه می کشم

راه می روم

هی سعی می کنم حواسمو پرت کنم

عادت ها مرا به سوی خود می کشند

ولی نیاز را در خود سرکوب می کنم

راه می روم و هی راه می روم

در این مدت کوتاه همه دنیا را نوردیده ام

اما … این هوای توست که آرامم می کند

کاش می فهمیدی …

در نبودنت بجای نفس درد می کشم …

امشب دیوانگى در من بالا زده! نه سکوت نه موسیقى
نه حتى سیگار … هیچ چیز و هیچ چیز
این دیوانگى را تسکین نمى دهد جز عطر تنت !!

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته ازین دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

واسه پیدا کردنت تن به دلِ صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات قیمت دنیا رو دیدم
توی هفت تا آسمون تو تک ستاره منی
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو بیبنه

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوری عشقتو باور کرده
دل من خسته ازین دست به دعاها بردن
همه آرزوهام با رفتن تو مردن

همه آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزودارم توو سینه
که دوباره چشم من تو رو بیبنه

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

زمستان عمر من چه زود به زود می آید

دلم یک غریبه می خواهد

اهای آشنا

چه شده است تو را

قبلا که غریبه تر بودی مهربان تر بودی با دلم

حالا چه شده

گریزانی از من

از منی که تنها آشنایم تویی

نگاهت سرد شده و دلت سنگ

شکست از تو را می پذیرم

بیا و همون غریبه باش

انتظار ندارم دوستم داشته باشی

فقط بفهم که من

دوستت دارم

همین ….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

دلم تنگ است

دلم تنگ است

مثل لباس سال‌های دبستانم

مثلِ سفرهای طولانیِ پدر

که نمی‌فهمیدم

وقتی می‌گویند

کسی دوراست،

یعنی چقدر دور است.

اما ترس دارم

که سفرت

مثل سفر پدرم باشد …

بی انتها …

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

تو با من حرف نزن

حق داری حرفهایی برای خودت داشته باشی که نباید من بدونم

ولی من برای تو می گم قصه ی دوست داشتنم رو

ازت گله می کنم

ازت تعریف می کنم

بهت افتخار می کنم

چون با تو من می شوم

بی تو نقص دارم

حتی خودم هم از خودم بیزارم

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

مــــیـدانــــــی ؟
همه را امـــتــحــــان کــــــــــــــرده ام !
قرص خــــواب و مـسکن
روانـشـنــــاس
خــــنـــده هـای زورکــــی . . .
هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن
ســــیـگــــــــــــــار و مــشــروبـــــــــــ . . .
دوســتـــــــــــان جـــــدیــد. . .
دل من این حـــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !
آغــوشـتـــــــ را مـیـخـــــــــــواهـم . . .
بـــــــرگــــــرد … . ….. فریاااااااا……….

دلنوشته نوشته و عکسهای غمگین شاد مخصوص تبریک روز پدر,مطالب و مطلب زیبا و خواندنی درباره روز پدر ۳pide.ir

بهانه مى خواهى

می خواهی بروی؟
بهانه مى خواهى؟
بگذار من بهانه را دستت دهم..

برو و هركس پرسيد چـــرا؟

بگو لجوج بود!
هميشه سرسختانه عاشق بود..

بگو فرياد مى كرد!
همه جا فرياد مى كرد که فقط مرا مى خواهد..

بگو دروغ مى گفت!
مى گفت هرگز ناراحتم نكردى..

بگو درگير بود!
هميشه درگير افسون نگاهم بود..

بگو بی احساس بود!
به همه فریاد ها، توهین ها و اخم هایم، فقط لبخند می زد..

بگو او نخواست!
نـخـواسـت كـسـى جـز مـن در دلــش خـانـه كـنـد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 526
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,970
  • بازدید ماه : 19,998
  • بازدید سال : 181,192
  • بازدید کلی : 5,828,841
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين