loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1131 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (1)

به خمین بروید و برفی شوید!

  • به خمین بروید و برفی شوید! - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=266904
    ۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - «در استان مرکزی همین که برف اوّل بر روی زمین نشست، زنان آبادی کمی برف را در دستمالی محکم می بندند و به پسرک‌های هفت تا چهارده ساله می دهند و ...
  • به خمین بروید و برفی شوید! - تبیان زنجان

    www.tebyan-zn.ir › ... › آداب رسوم مردم ایران و جهان › آداب و رسوم مردم ایران
    برای مثال، برف را در بسته‌ای می‌پیچیدند و در ظرف غذا می‌گذاشتند و به پسربچه‌ای که ... «در استان مرکزی همین که برف اوّل بر روی زمین نشست، زنان آبادی کمی برف را در ...
  • کیدز پرشیا | والدین | ایمنی در سرما، برف و یخ - KidsPersia.com

    www.kidspersia.com/.../319-ایمنی%20در%20سرما،%20برف%20و%20ی...
    در یخ و برف، تصادف راحت اتفاق می‌افتد، و قبل از اینکه بفهمید راهی اورژانس ... یک راه برای حفظ سلامتی در خانه این است که مطمئن شوید همه افراد خانواده دستان خود را به خوبی شستشو می‌دهند. ... به همین دلیل بهتر است که خودتان هر از گاهی به آنها سر بزنید و از خشک بودن ... اگر می‌خواهید در هوای سرد بیرون بروید، باید خودتان را گرم نگه دارید.
  • کوه و کوهنوردی - تفاوت های کوهنوردی در فصل های گرم وسرد ...

    www.neyestannahavand.blogfa.com/post/18
    در ارتفاع بالای چهار هزار متر شرایط قطبی حکم فرما است و به همین دلیل ... با این روش نه تنها می توانید با تمام کف پا راه بروید،بلکه به تناوب سنگینی بدن را نیز ... 14- در صورت ریزش برف و یا باران شدید از ادامه صعود در شرایط دشوار منصرف شوید .
  • مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

    www.bartarinha.ir/
    آگاهانه زیر تیغ جراحی زیبایی بروید ... با جدیدترین روش از بین بردن چاقیهای موضعی آشنا شوید .... همین که تصمیم می گیرید کودکتان را به مهدکودک یا مدرسه بفرستید یا حتی برای چند ساعت پیش یکی از اقوام ..... بارش نیم متری برف درخلخال +عکس.
  • پلیکان خاکستری - پرواز برفی بر بام ایران - صفحه نخست

    zahrakeshvari.blogfa.com/post/53
    برای همین است که با موازات گرم شدن زمین و تغییرات آب‌وهوایی فصل‌های متفاوت، گردشگران ... ‌آنقدر که 21 درصد عاشقان کوه‌های برفی را به کوه‌های پربرف هند می‌کشاند. ... برای رفتن به شهرکرد و کوهرنگ به سمت ترمینال زاینده‌رود بروید. ... اگر شما هم مثل ما بخش اصلی سفر را مسیر بین مبدا تا مقصد می‌دانید، می‌توانید پا به پای جاده شوید.
  • برف بازی برای کودکان - به تویز

    behtoys.com/game-introduction/item/256-برف-بازی-برای-کودکان
    ۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر با همسایه یا دوست خود که کودکی دارد به برف بازی بروید نیز که واقعا بی نظیر خواهد بود. معمولا وقتی ... به همین دلیل می توانید به جای نشانه گیری افراد، هدف دیگری به کودک خود ارائه دهید. و با او در این بازی همراه شوید. بازی چند نفره ...
  • چگونه کوهنورد شویم؟ - انجمن کوهنوردی دانشگاه فردوسی

    koohfum.persianblog.ir/page/azimi1
    بلند شوید، یک دست لباس ورزشی تن تان کنید، با خانواده به همین حوالی شهر بروید. ... و در کنار آموزش های کوهنوردی دوره های سنگ نوردی و آموزش یخ و برف و استفاده از ...
  • آشنایی با معماری خانه برفی در شمشک - دانلود رایگان نرم افزار

    downloadsoftha.blogsky.com/1393/11/21/post-3778/
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - elmobasirat.ir/به-روستای-خمین-بروید-و-برفی-شوید-تصاویر-597 .... به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه .
  • دنیایتان را سفیدپوش کنید - روزنامه جام جم

    press.jamejamonline.ir/Newspreview/1385959960084260785
    راه دوم این است که منتظر بمانید تا برف بعدی ببارد و دوباره سراغ همان سوژه‌ها بروید که البته ممکن است مجبور شوید یک سال صبر کنید! راه سوم به رفتن زیر برف و ...
  • نقد بازی FarCry 4؛ جهنمی در میان برف ها - گیمرها

    news.gamerha.net/نقد-بازی-farcry-4؛-جهنمی-در-میان-برف-ها/
    ۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این دیوانگی است! آیا شما حاضرید دیوانگی را درک کنید؟ شما حاضرید با یک دیوانه ی به تمام معنا به یک ماجراجویی بروید ؟ پس همین حالا Farcry 4 را اجرا ...
  • هفته اوّل اسفند 1393 - پرسه در آرامش

    siahpooshmoslem.blogfa.com/1393/12/1
    به سختی از جایم بلند میشوم و به سمت پنجره می روم ، خیره به دانه های ریز برف می نشینم که بی صدا تن ... چیزی این بیرون همین حوالی مرا می طلبد، بی اراده بیرون میزنم چون بچه ای که هرچه میبیند ... ﺍﺗﻮﻣﻮﺑﯿﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﺳﺮﻋﺖ ﺍﺗﻮﻣﻮﺑﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺷﺼﺖ - ﻫﺸﺘﺎﺩ ﻣﺎﯾﻞ ﺍﺳﺖ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﻮﺍﻗﻊ ... 7_ ﻫﺪﻑ ﻫﺎ : ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎ ﺑﺮﻭﯾﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻭﺣﺪﺕ ﺩﺭ.
  • چگونه بعد از عید از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟! - شفاف

    shafaf.ir/fa/news/.../چگونه-بعد-از-عید-از-اضافه-وزن-جلوگیری-کنیم
    پس خیلی وقت تلف نکنید و زودتر بروید روی ترازو. حالا که روی ترازو هستید، ... آن وقت است که دیگر برای تان فرقی نمی کند لاغر شوید یا نه و به همین دلیل هم به فکر کاهش وزن نمی افتید. دکتر زراتی در گفت .... بارش نیم متر برف در خلخال /تصاویر ...
  • به مالزی بروید ؛ شکوه یک تمدن نوپا - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
    نوروز 94 ، در مالزی »» اینجا را کلیک کنید و به کوآلالامپور بروید. جاذبه های ... به همین دلیل، گردشگرانی که به این شهر مسافرت می کنند، مایلند دوباره به آن سفر کنند.
  • میم را به نشانه مرگ نگیر --- ابراهیم نبوی :: روزآنلاین

    www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-9aaf3b962f.html
    به همین دلیل خیلی ها باور نمی کنند من ایرانی هستم، من هم فوری به کوروش و داریوش ... چهاردهم، سوار شدن به هواپیما: سوار هواپیما می شوید و تصمیم می گیرید که به مشهد بروید. ... برف بسیار زیباست، اما در سال 1385 فقط به خاطر باریدن برف، 960 نفر از مردم ...
  • محمد فرهنگدوست هروی | فیس‌بوک

    https://fa-ir.facebook.com/pages/محمد-فرهنگدوست.../463800973747599
    برای ارتباط با ‏محمد فرهنگدوست هروی‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. ..... کن پدرجان مادرجان برق راروشن کن ازخواب بیدار شوید که دربالای ماچوب ها افتیده اما به خبر ازآن .... به کسی که خانوداه شان زیر برف هست میگوید باما نمی رقصی چون حسادت میکنی که تیم ... فقط به این پیوند زیر بروید همین برگه تازه مرا لایک یا بپسندید.
  • پایگاه خبری تحلیلی وارش - سفرهای دل چسب زمستانی در ایران

    vareshnews.ir/detail/News/9729
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا همین اواخر خیلی از مردم به خصوص در کلانشهرها ترجیح می دادند در این فرصت .... «چرمه علیا» در 23 کیلومتری شمال شرق سنقر در جاده سنقر به قروه بروید. ... راحت سوار تله کابین شوید و از دره های فوق العاده پوشیده از برف لذت ببرید.
  • بولور | آیا خیلی خشم میگیرید و عصبانی می شوید؟ به ...

    www.booloor.com › روانشناسی › روانشناسی بالینی
    به این کلینیک خشم بروید مدتی است که زمزمه هایی از سوی نهادهای دولتی برای راه ... ممکن است آن شرایط آنها را خشمگین کند به همین دلیل فرد باید خشم خود را مدیریت کند.
  • چگونه-به-تونل-برفی-ازنا-سفر-کنیم؟ - ایستگاه گردشگری

    www.yes1.ir/چگونه-به-تونل-برفی-ازنا-سفر-کنیم؟/
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه-به-تونل-برفی-ازنا-سفر-کنیم؟, رشته کوه بلند اشترانکوه، بر دامان خود، ... همین است که می شود در گرم ترین روزهای تابستان، وقتی در تهران و همه ... برای رسیدن به تونل برفی ازنا باید تا روستای کمندان شهرستان ازنا بروید. ... از ازنا وارد جاده جنوبی شوید که اول به روستای «دره تخت» و بعد روستای کمندان می رسد.
  • وبلاگ گردشگری و عکاسی طبیعت سرزمین پارس - پیچ در ...

    karim-zare.blogfa.com/post/5
    این محله و ییلاق قدیمی تهران که روزی پزشکان فرانسوی به خاطر بیماری آسم ... غلاک بخورید یا در مسیر در موازات رودخانه که سکوهایی به همین منظور تعبیه شده صرف نمایید . ... می توانید صبح زود راهی دارآباد شوید و تا ارتفاعات بالا و حتی به قله بروید. ... کوهستانی پایتخت می باشد هر لحظه ممکن است با بارش باران و یا برف مواجه شوید .
  • ترفند - با این راهنمای کامل استاد استفاده از گلکسی اس ۵ ...

    digiato.com/article/2014/.../راهنمای-جامع-دیجیاتو-گلکسی-اس-۵-سامسون/
    ۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در همین راستا به طور جدی پیشنهاد می شود خیلی روی ضد آب بودن دستگاه حساب ... پس از دریافت صحیح ضربان قلب، شما به صفحه نتایج دریافتی هدایت می شوید. ..... Increase touch sensitivity بروید تا دیگر بتوانید حتی حین آدم برفی ...
  • همسرعزیزم،متشکرم! - گیل بانو

    www.gilbanoo.ir/30390/همسرعزیزم،متشکرم/
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دور جدید بارش برف، ارتفاعات اشکورات رودسر را سفیدپوش کرد. ... به همین خاطر است که روان شناس ها می گویند قدرشناسی روابط ما با دیگران را مثبت ... تان قدرشناسانه شده اند دست به کار شوید و بروید همین الان از همسرتان تشکر کنید!
  • هفته دوم بهمن 1391 - رقص برف

    www.raghse-barf.blogfa.com/91112.aspx
    اسنوبرد بازها به علت سطح مقطع زیاد برد بر روی برف شناور می باشند ولی اسکی بازان ... و همین کار را نیز در مورد اسکی نیز می توان انجام داد. ... فرض کنید که در یک برف کوبیده شده اسکی می کنید و ناگهان وارد وارد برف سنگین می شوید اگر فشار بر روی پای دره ... قبل از اینکه به پیست بروید و اسکی را شروع کنید به برف فکر کنید.
  • شبنم نیوز: با برفی ترین شهرهای دنیا آشنا شوید + تصویر

    www.shabnamnews.com/news/78723
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبنم نیوز: همه زیبایی زمستان به برف های آن است ، اما امسال گویا خدا قهر کرده و هیچ خبری از برف نیست! ... ادامه مطلب بروید و با شهرهایی که بیشترین بارش برف را دارند آشنا شوید. .... نوازی: استقلال نباید به همین راحتی کرار را ببخشد.
  • نجات و زنده ماندن در برف و یا سرمای شدید - صفحه اصلی

    wiki.5040.ir/نجات-و-زنده-ماندن-در-برف-و-یا-سرمای-شدید.html
    ۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همه ی افراد، به خصوص کسانی مانند کوهنوردان، باید بدانند اگر در برف گیر کردند ... خود را گرم‌ کنید و اجازه ندهید که دچار هیپوترمی (کاهش دمای بدن) شوید .... مرحله 4: همین که وزن سنگ بر روی چوب A و C قرار گرفت، با استفاده از دست آزاد خود ... مرحله 5: کنار بروید، باید وقتی سنگ و چوب‌ها را رها می‌کنید در حالت متعادل بمانند.
  • پرواز برفی بر بام ایران - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/view/sport/...ski.../پرواز-برفی-بر-بام-ایران
    ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - برای همین است که با موازات گرم شدن زمین و تغییرات آب وهوایی فصل های متفاوت، گردشگران خاص خود را پیدا می کند. ... آنقدر که ۲۱ درصد عاشقان کوه های برفی را به کوه های پربرف هند می کشاند. ... دو مسیر هم برای این که پا به پای جاده شوید وجود دارد. ... برای رفتن به شهرکرد و کوهرنگ به سمت ترمینال زاینده رود بروید.
  • سیلپ | clash of clan زمین برفی - به سوی تو - seelp

    haaajat93.seelp.com/list/clash+of+clan+زمین+برفی.html
    در کلن Clan های دوستان خود عضو شوید و دست جمعی به جنگ بروید و کلی لذت ببرید. .... خسارت زیادی وارد کرد، از همین رو دفاع در مقابل گرازسوار دشوار تر می شود.
  • دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام برف

    www.smusic.ir/1392/10/بابک-جهانبخش-به-نام-برف/
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بابک جهانبخش به نام برف + متن آهنگ ... برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید… ... در آیفون و آیپد · برای دانلود آخرین موزیک ویدئو های ایران و جهان در گروه یوتیوب ما عضو شوید ... دیدگاه و نظرات خود را از همین بخش وارد کنید.
  • وردیج و واریش، روستاهایی در همین نزدیکی - کوهنوردی... نشاط ...

    koohestan-n.persianblog.ir/post/86/
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر در بهار- فصل رویش شکوفه‌های گیلاس- به این منطقه بروید، در ... اگر در زمستان عازم واریش شوید، لذت قدم گذاشتن روی برف‌های پا نخورده در کوچه‌های ...
  • تبلیغات جدید گلکسی اس5، جان بخشیدن به یک آدم برفی ...

    toranji.ir/تبلیغات-جدید-گلکسی-اس5،-جان-بخشیدن-به-یک/
    ۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای ساختیک آدم برفی 3دستگاه گلکسی اس5 به کمک شما می آیند تا بتوانید به آدم برفی بی جان ... آیا بهتر نیست اگر این قابلیت را می خواهید به سراغ استاد این زمینه یعنی سونی بروید؟ ... برای پاسخ دادن وارد شوید. 2 ... مرحله ۶: ضد گرد و غبار؛ دارای مقاومت کامل در برابر تماس با گرد و غبار و همین طور ورود گرد و غبار.
  • راهنمای سفر و مسافرت - هامون گشت

    www.hamoongasht.com/rahnama.php?gr=1
    اما اگر می خواهید در تعطیلات به سفر بروید، باید نکاتی را قبل از سفر بدانید تا فضای ... از سفر، از سالم بودن خودروی خودتان و کارکرد درست همه قسمت های آن مطمئن شوید. ... حواس تان به برف پاکن ماشین باشد، چرا که ممکن است با طی مسیر تغییرات آب و .... در تماس با اجسام تیز و برنده به سرعت پاره می شود به همین جهت باید در بسته بندی ...
  • 8 روش عالی برای اینکه با صورتی زیبا از خواب بیدار شوید!

    www.niksalehi.com/pezeshki/view/213656.php
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همین دلیل اغلب آنها وقتی به سفر می روند یا شب را در منزل یکی از دوستان سپری می کنند ،صبح اول وقت بلافاصله کیف لوازم ... عادت کنید صورت خود را قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بشویید . .... افغانستان در برف مدفون شد!
  • حمله به هَمِلون

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/656/85860
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راهنمای سفر یک روزه برای کوهنوری و یخ نوردی به دره و آبشار یخی هملون ... روی یخ و برف این منطقه کوهستانی پیاده روی کنید یا به یخنوردی بپردازید. ... خودروی شخصی: هر جای تهران که هستید باید وارد جاده لواسان شوید و به سمت شهر فشم بروید. ... برای پیدا کردن محل مناسب آموزش، می توانید از همین یخنوردان کمک بگیرید.
  • خود را ارزیابی کنید ( تست ۶) - رایتل چت|چت روم|چت رایتل

    rightelchat.in/خود-را-ارزیابی-کنید-تست-۶/
    ۲ روز پیش - ۴- اگر در یک مسابقه تیر اندازی « دارت »برنده شوید باز هم به بازی ادامه می دهید یا از بازی دست می کشید ؟ ... کسی مبلغ قابل توجهی به شما بدهد آیا حاضرید از تخته دایو ۳ متری شیرجه بروید ؟ ... ناگهان وضعیت تغییر کرده و جاده ها را برف می پوشاند . ... در رابطه با ارتباط های اجتماعی نیز پیوسته به همین اجتناب می ورزید .
  • دلت آدم برفی می خواد؟-با دوبله ی خودم - آپارات

    www.aparat.com/v/pj34g/دلت_آدم_برفی_می_خواد؟-با_دوبله_ی_خودم
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با دوبله ی خودم فروزن frozen , آنا , دلت آدم برفی می. ... برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید. ... لینک دانلود برنامه تو توضیحات کانالم قرار دادم به همین کانال بروید و تو توضیحاتش لینک دانلود قرارد دادم میتوانید دانلود ...
  • با این نکات به یک سرمایه گذار حرفه ای تبدیل می شوید | ایده ...

    www.ideabaran.ir › سرمایه گذاری
    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به جایی بروید که شغل های بهتر و بیشتری وجود دارد. مثلا به عنوان کار .... اغلب میلیونرها با ایجاد کارهایی برای خودشان ثروتمند می شوند، به همین دلیل اغلب ثروتمندان برای خودشان کار می کنند. ..... کسب درامد از وبسایت صادرات برف!
  • امرداد ٩٠ - اشترانکوه

    azna82.persianblog.ir/1390/5/
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به همین جهت اگر مبتلا به بیماری قلبی هستید و یا افسرده شده اید و یا خدایی ... تونل برفی از آن محل های طبیعی و دیدنی ایران است که بی نظیر است که در .... پیاده شوید و سپس به روستای تیان بروید و از آنجا مسیر صعود را دنبال کنید .
  • آب و هوای فرانسه و بهترین زمان سفر به فرانسه به همراه عکس

    europe365.ir/آب-و-هوای-فرانسه-و-بهترین-زمان-سفر/
    اگر از قسمت شمالی فرانسه ۳۰ دقیقه با کشتی از منطقه دور شوید به منطقه ... همین موقعیت باعث شده آب و هوای فرانسه در این منطقه تنها با ۱ یا ۲ درجه اختلاف شباهت زیادی ... هر چه از قسمت شرق به طرف کوهستان‌ها بروید میزان بارش باران و برف کاهش می یابد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بازسازی خانه در تاریخ 1394/12/18 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

عالللللللللللللللللی
خمین خیلی جای عالییه
یاشاسین آذربایجان


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 153
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 977
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,687
  • بازدید ماه : 17,715
  • بازدید سال : 178,909
  • بازدید کلی : 5,826,558
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين