loading...
مطلب کده ( باکس تو باکس )
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 16884 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

رمان شفق از نویسنده ناشناس

 

رمان شفق از نویسنده ناشناس

نام رمان :رمان شفق

به قلم :ناشناس

حجم رمان : ۴.۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۸ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۰۸ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ی از داستان رمان:

داستان دربارهی دختری به نام شفق که سرکش مغرور و یادگرفته رو پای خودش بایسته میشه گفت بداخلاقه پرستاره وتوی بیمارستان کار میکنه که بایه ……


 فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت pdf

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت apk

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت java

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت jad

دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت java (پرنیان)

:دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

با خستگی خودمو روی صندلی انداختم.با اینکه میدونستم کارم درست نیست ولی پاهامو روی میز دراز کردم.مقنعه مو کمی کشیدم عقب.عجیب هوس چای کرده بودم اما وقتی سر فلاسک رو توی فنجونم گرفتم فقط دو قطره چایی توی لیوان ریخت.با دلخوری رو به مریم کردم:
میمردی تهش یکمی واسه من نگه میداشتی؟تو و فرح و یگانه…حالا اگه راست میگی برو از بخششون چایی بیار اگه دادند بهت….تازه تو که میدونی کتری برقیمون خرابه…..
یکریز داشتم غر میزدم که مریم بی هیچ حرفی(چون اخلاق سگ منو میدونست )دستهاشو بالا گرفت:
خیل خب بابا چه خبرته تسلیم تقصیر من بود الان میرم ازشون آبجوش میگیرم….
نذاشتم حرفشو ادامه بده:
لابد سه ساعت دیگه میای تو بری اونجا می ایستی حرف زدن
-فعلا که کاری نداریم تو بخش
و در حالیکه فلاسک به بغل به سمت در میرفت اضافه کرد:
-خبری شد زنگ بزن سریع میام…….
وقتی مریم رفت به ساعتم نگاه کردم.تازه ده شب بود و تا صبح زمان زیادی داشتیم.بعد از دو هفته مرخصی امشب اولین شبکاریم بود.از سر شب بدو بدو داشتیم .بعد از چند ساعت سرپا بودن الان وقت کرده بودم کمی خستگی در کنم.پاهامو از روی میز آوردم پایین.جورابامو درآوردم و دوباره گذاشتم روی میز.با لذت دستهامو از دوطرف باز کردم و به بدنم کش و قوس دادم.خیالم راحت بود که کسی این موقع توی بخش نمیاد حتی سوپروایزر چون همین یه ربع پیش توی بخش بود.میدونستم مریم به این زودیها برنمیگرده برای همین عضلات بدنم رو شل کردم چشمهامو بستم وزیر لب زمزمه کردم:
یک شب از دست کسی باده ای خواهم خورد
که مرا با خود تا آن سوی اسرار جهان خواهد برد
با من از هست به بود
با من از نور به تاریکی
از شعله به دود
با من از آوا تا خاموشی
دورتر شاید تا عمق فراموشی
راه خواهد پیمود
راه خواهد پیمود………
-کی قراره با شما بیاد راهپیمایی؟
بند دلم پاره شد.آنچنان از جا پریدم که بند ساعتم به میز گرفت.از دستم دراومد و صدای خردشدن شیشه شو شنیدم.بی اعتنا به ساعت به روبروم خیره شدم.دو چشم تیره و عمیق با گستاخی نگاهم میکرد.

رمان شفق
منبع:http://www.forum.98ia.com/

 


 

رمان شفق از نویسنده ناشناس

 

رمان شفق از نویسنده ناشناس

نام رمان :رمان شفق

به قلم :ناشناس

حجم رمان : ۴.۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۲۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۸ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۰۸ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ی از داستان رمان:

داستان دربارهی دختری به نام شفق که سرکش مغرور و یادگرفته رو پای خودش بایسته میشه گفت بداخلاقه پرستاره وتوی بیمارستان کار میکنه که بایه ……


 فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت pdf

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت apk

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت java

 :دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت jad

دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت java (پرنیان)

:دانلود رمان شفق از نویسنده ناشناس با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

با خستگی خودمو روی صندلی انداختم.با اینکه میدونستم کارم درست نیست ولی پاهامو روی میز دراز کردم.مقنعه مو کمی کشیدم عقب.عجیب هوس چای کرده بودم اما وقتی سر فلاسک رو توی فنجونم گرفتم فقط دو قطره چایی توی لیوان ریخت.با دلخوری رو به مریم کردم:
میمردی تهش یکمی واسه من نگه میداشتی؟تو و فرح و یگانه…حالا اگه راست میگی برو از بخششون چایی بیار اگه دادند بهت….تازه تو که میدونی کتری برقیمون خرابه…..
یکریز داشتم غر میزدم که مریم بی هیچ حرفی(چون اخلاق سگ منو میدونست )دستهاشو بالا گرفت:
خیل خب بابا چه خبرته تسلیم تقصیر من بود الان میرم ازشون آبجوش میگیرم….
نذاشتم حرفشو ادامه بده:
لابد سه ساعت دیگه میای تو بری اونجا می ایستی حرف زدن
-فعلا که کاری نداریم تو بخش
و در حالیکه فلاسک به بغل به سمت در میرفت اضافه کرد:
-خبری شد زنگ بزن سریع میام…….
وقتی مریم رفت به ساعتم نگاه کردم.تازه ده شب بود و تا صبح زمان زیادی داشتیم.بعد از دو هفته مرخصی امشب اولین شبکاریم بود.از سر شب بدو بدو داشتیم .بعد از چند ساعت سرپا بودن الان وقت کرده بودم کمی خستگی در کنم.پاهامو از روی میز آوردم پایین.جورابامو درآوردم و دوباره گذاشتم روی میز.با لذت دستهامو از دوطرف باز کردم و به بدنم کش و قوس دادم.خیالم راحت بود که کسی این موقع توی بخش نمیاد حتی سوپروایزر چون همین یه ربع پیش توی بخش بود.میدونستم مریم به این زودیها برنمیگرده برای همین عضلات بدنم رو شل کردم چشمهامو بستم وزیر لب زمزمه کردم:
یک شب از دست کسی باده ای خواهم خورد
که مرا با خود تا آن سوی اسرار جهان خواهد برد
با من از هست به بود
با من از نور به تاریکی
از شعله به دود
با من از آوا تا خاموشی
دورتر شاید تا عمق فراموشی
راه خواهد پیمود
راه خواهد پیمود………
-کی قراره با شما بیاد راهپیمایی؟
بند دلم پاره شد.آنچنان از جا پریدم که بند ساعتم به میز گرفت.از دستم دراومد و صدای خردشدن شیشه شو شنیدم.بی اعتنا به ساعت به روبروم خیره شدم.دو چشم تیره و عمیق با گستاخی نگاهم میکرد.

رمان شفق
منبع:http://www.forum.98ia.com/

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از شــیر مــرغ تا جــون آدمــی زاد «جـدیدتـرین مطالب و اخـبار ایران و جهان» این سایت در ستاد ساماندهی با آدرس ««««« bux2bux.rozblog.com »»»»»» بــه ثــبت رسـیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شـما چـند سـال دارید ؟
    مطالب سایت چقدر برای شما مفید بـود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2947
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 153
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 815
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,525
  • بازدید ماه : 17,553
  • بازدید سال : 178,747
  • بازدید کلی : 5,826,396
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين